Thursday, February 28, 2008

What´s new

Klättringen ute har den senaste veckan fått stå tillbaka för plastbitarna på Fabben och Domen. Det har väll inte varit nått kanonväder direkt, i alla fall inte där jag befunnit mig. Idag är egentligen första dagen som jag kunde - BORDE varit ute. Revansch imorgon då det bär ut vid soluppgången för att jag ska kunna hinna ner till GBG på eftermiddagen.

Annars händer inte jättemycket. Det rapporteras på 8a.nu att Stefan Petterson som förstunden befinner sig i Hueco Tanks tillsammans med Peter Bosma och Anja Hodann har skickat "Rumble in the Jungle" 8A+ och Power of Landjager 8A - Den sistnämnda kan man se Chris Sharma göra i Dosage 4. Tidigare under trippen har han också gjort "The Flame" - Också den 8A+.
Peter Bosma har tangerat de svenska flash-rekordet (?) när på första försöket gjorde "Teatre of the absurd 7C+" - Film på The Lowdown.

Jag bjuder på lite old pics i väntan på nya - Enjoy


Sommartoppen, Hamburgö


Geir Söderin på Caspersens arete ss
Kjugekull



Kalle Boström i finalen,
Malmöboulder


Magnus, Ida och Klara, Öckerö


Jag kan inget lova men imorgon kanske jag har något vettigt att berätta.


/DO

No comments: