Saturday, October 18, 2008

Mamma, jag vill hem!

Dag 1 i Frankrike och Fontainbleau. Efter en vansinnig bilfärd som känns som rena undret att vi överlevde anlände vi i Bas Cuvier 06.30 efter 17 jävla timmar i Jimmy´s Opel.

Trots kanonväder och stick som inte liknar något jag tidigare har upplevt så suger allt. Jag har blivit förkyld och vill hem. Jag har ont i halsen och magen och har den senaste timmen lagt allt fokus på att lyckas klämma ner en äcklig baguette. At the momet har jag halva kvar så jag ska återgå till detta långsamma självmord. Klockan 16.00 idag får vi våran Gites och då ska jag ta igen den förlorade sömnen.


/DO

1 comment:

Climbersmedia 2008 said...

Stackarn, hoppas du hinner krya på dig innan det är dags att åka hem på riktigt. Förr sade man: Var stark! Res dig upp om du ramlar. Vänd den andra sidan till om någon redan har slagit den första.