Monday, October 12, 2009

Mellan varven

Sitter och filosoferar lite så här halvtid av det som av mig anses vara en av årets höjdpunkter, älgjakten. En del har hunnit hända sedan sist jag skrev här. Jag har bouldrat lite. Stefan Raz. med familj var på besök i mitten av förra veckan. Lite för hög luftfuktighet gjorde att vi led svåra förluster mot diverse problem. Stefan lyckades emellertid stoppa ett problem i påsen för att ta med sig hem, La bousse ss. En annan som för stunden befinner sig i en ganska grov formsvacka slog nog rekord i att åka av högt på den ovan nämndas ståstart. Typ ett move från toppen. Oj, oj, oj...

Har i stort sett byggt klart problemen på Domen nu. Kommer kanske klämma in ytterligare några här och var men det får vänta några dagar.

Var i fredags tillsammans med Mange med om en händelse som för mig är helt unik. Något som satt lite spår...

I och med den dåliga formen och framförallt handleden som ställt till med besvär den sista månaden har jag nu inlett några dagars vila. Det suger att inte klättra men jag måste om jag vill kunna få något som helst ut av hösten.

Nedan följer några bilder från dagarna med Stefan...










/DO

No comments: