Saturday, August 2, 2008

End of story

Så har historien om The Real World äntligen fått ett slut och det slutade kanske inte riktigt som jag föreställt mig. Det var i fredags jag fick till den och är jag för typ två veckor sedan körde på den hade jag nog inte kunnat tro att den första augusti skulle bli dagen då den skulle ner.

Det var väl inte alls på sättet jag föreställt mig att jag skulle göra den heller utan snarare tvärtom som det löste sig. Presset var en aning överilat då jag gick på efter att ha misslyckats totalt typ två sekunder innan och helt utan att ha pustat ut gick på mest för att väcka kroppen ur den dvala den verkade befinna sig i. Under presset missade jag typ hälften av alla move men stannade på något udda vis kvar på´t men var ändå ganska övertygad om att jag förr eller skulle åka av och inte förrän jag mantlat insåg jag att det var över. Sad but true - Nä, det var kul men jag upplevde en viss tomhetskänsla. Vad ska jag göra nu?!


/DO

1 comment:

Jimmy said...

GRATTIS IGEN!! :D DU ska träna inför Scweiz så vi ska krossa mellan vinfyllor och raggningsförsök på di neutrala töserna!! :D