Sunday, August 9, 2009

Countdown

Sju och en halv vecka har jag överlevt och nu lagt bakom mig. Nu är det fyra dagar kvar. Fyra dagar. Sedan, jag säger bara det, sedan... Frågan är var jag ska börja. Kanske blir det som när jag kom hem från Schweiz i höstas. Jag hade radat upp en miljon planer och projekt varav typ tre påbörjades och kanske en genomfördes. Men nä, nu ska de bli annorlunda. Jag vill:

Leta nya block och projekt
Åka till Västervik
Göra
Räkan ss
Åka till Linköping

Åka till Åland
Prova Gullick´s Surf´n Turf
Klättra i Bottna
Flytta klämstenen i Studseröd så jag kan börja köra på projektet

Filma
Klättra i Almenäs

Tävla

TRÄNA
Länka moven i assisen till Buddha Rhubarb Butter

Prova problemen i Bro
Göra mina påbörjade projekt här i krokarna
Bygga problem på Domen
Klättra med Henrik
...och med Walker
...och med Magnus
Åka till Järnforsen
påbörja nya projekt i F-backa
...och bli stark


4 dagar kvar nu... Sen är jag fri, fri som en fågel... Tills pengarna är slut...




/DO

3 comments:

Anonymous said...

Härligt Daniel! Gött att Linköping ligger på din lista. Då ska det bli åka av här i skogarna omkring. Så håll i hatten Karl-Oskar för snart jävlar smäller det! / Seb

Tobbe said...

kommer du ner till kjuge någon gång?

Anonymous said...

Kanske. Ska ev. träffa massa kompisar i Helsingborg typ i mitten av Sep. om jag e hemma och då åker jag säkert vidare ner till K!



/DO