Saturday, August 22, 2009

Sickness

Den här ledigheten och friheten har inte tagit någon direkt önskvärd början. Istället för att dra ut vilket jag tveklöst allra helst hade velat försökte jag vara taktisk och preppa mig lite på Domens och Fabbens plastbitar. 3 utav 3 möjliga pass kände jag mig smidig som en flodhäst och svagare än en enarmad anorektiker. Svaret på min till synes olösliga gåta varför allt kändes skit fick jag natten till igår när jag vaknade med mycket hög feber och med vilken jag i stort sett sedan har legat deckad med. Får se hur långt tid det tar att läka ut skiten men jag hoppas kunna börja träna igen på Måndag...

Det är inte lätt att fördriva tiden från sängen det måste jag säga, men jag har gjort mitt bästa. Inom loppet av 48 timmar har jag, utöver för mig onaturligt mycket sömn, avverkat:

8 avsnitt sopranos
8 avsnitt Family Guy
1 avsnitt Vänner
Två Dosagefilmer
3 avsnitt Simpsons
Två Filmer

1 avsnitt AFV
2 timmar FriidrottsVM
samt den här grymma intervjun med Dave G

På två dagar har jag losat 4 kilo. Inte illa med tanke på vad jag annars behöver utsätta mig för om jag vill bli av med något hekto...

Som sagt får vi se hur länge det dröjer innan jag är uppe på benen igen. Känns inte som det ska vara omöjligt att börja röra mig imorgon...

Det sista har jag verkligen haft rejäl brist på vettiga saker att skriva om. Börjar kännas trist att inte ha något av värde att delge, men snart ska väl förhoppningsvis det hela lossna...Nåväl, till dess - Stay tuned




/DO

2 comments:

tompa said...

Äh, bit ihop.
Klättrar efter jobbet månd, tisd och onsd den här veckan, ute vidsol och inne vid regan.
Haka på!

Daniel Olausson said...

Ja, får väl försöka... Fabben imorgon eller onsdag???


/DO