Thursday, May 6, 2010

Dagens Fontanbild - Jag vill tillbaka

Inte mycket nämnvärt har hänt det sista. Eller jo, lite grann men mer om de i kommande inlägg. Tillsvidare får man nöja sig med bilden på mig tagen av Neil Hart under ett av mina tappra försök att bestiga Osiris i Les Mammouths alldeles utanför Nemours strax efter att en brutal hagelskur dragit över kullen med blocken...


Och för att kompensera för lacket av uppdateringar det sista skickar jag med hela två bilder denna Torsdag. Den andra är en jag tog på min kritpåse i väntan på att greppen på problemet skulle torka...








/DO

3 comments:

Anonymous said...

visst är det ett grymt fint problem !

Kom du upp ?

kram / martin

Anonymous said...

Hej Daniel,

Åker nog uppåt Bohuslän i helgen. Är du där? Jorden runt eller kanske Häller? Lördag eller söndag?

/Kalle

Daniel Olausson said...

Ja den är superfin men jag fattade inte hur man skulle stå för att resa sig till kanten när man tagit crimpen...


/DO