Friday, September 5, 2008

Västervik action

Det är full fart i krokarna kring Västervik där Stefan en tid har haft Guntram Jörg med vänner från Österike på besök. Först var gänget i Kjuge men reste snart vidare till VVik där dom verkar storm trivas.... Stefan har ringt och undrat om jag inte vill komma över ett par gånger och tro mig att jag hade varit där om inte jobbet hindrat mig.

Medan Guntram river av de ena hårda problemet efter det andra ägnar Stefan åt att sätta upp nya. I Järnforsen försöker han nu sätta ihop ett höger avslut på The song remaines insane och alltså avsluta i Rhytm. Ser ju ut att vara nära på senaste filmen så det dröjer säkert inte länge innan Rhytmblocket har ännu ett hårt problem.

Hittills har Guntram gjort.....

Take a Look in the Mirror 7B+, Järnforsen
Niom 7C, Fallataket
Unzweckmässigkeit 7C FA
Primitive 7C, Flash, Marstrand
The Office (Stand) 7C, Björnblocket
Slow 7C+, Fallataket
Prophesy 7C, 7C+, Marstrand Sebulba 7C+, VO-Stenarna
Rhytm 7C+
, Järnforsen
The Song Remaines Insane 7C+, 8A, Järnforsen
Voodoo 8A, Järnforsen
Den vita Lejoninnan 8A, Marstrand
Dillerium 8A+, VO-Stenarna
Hellbound 8A - Vilken han graderade upp från 8A till 8A+. Stefan har nämnt att han trott att den kunnat vara hårdare innan så det är kanske ingen större överraskning...

Följ progresionen på Blocv-vik

En annan har uppe i allt blivit sjuk vilket suger kamel pung men jag kan glädja mig åt att äntligen ha fått mina nya skor. Samtliga från 5.10 - Ett par Dragon, ett par Jet7 samt ett par V10. De sistnämnda håller jag hårt i. Kan inte fatta varför dom slutat göra dem. Så medan förkylningen läker ut kan jag plåga mig med att sitta in skorna. Lite kul att jag köpte både Jet7:an och V10:an som grisen i säcken utan att ha koll på storlek osv. (enda referens var mina old dragon) men alla sitter helt perfekt.... Back to killing my toes...


/DO

No comments: