Thursday, December 25, 2008

Repetera mera

Jag har blivit dålig på att göra väsen av mig här på bloggen men det är inte helt utan anledning. Det händer i stort sett ingenting. Det förbannade helgerna fördärvar rytmen man har i livet och klättringen får stå tillbaka. Förra veckan var i stort sett helt händelselös på träningsfronten då den fylldes med jobb och larviga familjemiddagar. Och det är inte över än. Nyår nalkas men jag är lugn. Jag har planer på hur jag ska komma undan skiten och kunna träna istället. Mer om det längre ner ner.

Först lite updates. Har i stort sett bara tränat inne. Jag har av en slump lyckats väcka vår käre vän Jim Bruce ur sin klätterdvala och tvingat honom till träning två dagar i rad, dock inte helt utan gnäll och protester.

På juldagen fick jag till veckans enda utomhus-session. Det blev emellertid inget speciellt. Taket här på Kolsby låg bra till och jag passade på att repetera The Real World - Se filmen nedan.




Kampanjen "Våga Vägra..." som Jimmy och jag stiftade på midsommar fortskrider och vi har lyckats värva en tredje medlem i form av Malmöpågen Emil Rylander. Från och med i igår har vi flytt alla eventuella Nyårsfiranden och ägnar det lediga dagarna till brottas med boulders. Hela planen är inte direkt utarbetad så vi får se var vi hamnar. Kan nog bli i stort sett vad som helst...



Over and out
/DO

No comments: