Saturday, November 28, 2009

Friday Fistfight i Utby

Lyckades igår mellan skurarna i gott sällskap av Johan Gross leta mig till Utby. Siktet var för hans del inställt på La bousse-blockets kanske hårdaste problem (trots att den inte berikad med blockets högsta grad), El Maco ss. Hans första försök för dagen var riktigt bra men blöta grepp precis innan toppen sabbade dagsflashen. Men efter ett lite sämre andra försök gick problemet ner som skit för dagens tredje try.

Jag passade på att ge La Bousse ss ett go. Hade ett försök som var ok och kanske borde den ha varit gjord vid det här laget men jag höll inte ihop det som jag borde och slutade därför sendless.

Efter en liten drift-away till Plan 5 avslutade vi förmiddagen på Sauron. Jag höll mig i skinnet och sparade hud till de kommande kvällspasset med Henke och Petter. Johan sände i mycket god stil efter att han fått till den för honom ganska långa startsvingen. Bra jobbat och tack för en go förmiddag!






/DO

3 comments:

Anonymous said...

Tack själv det var en riktigt trevlig förmiddag. Nästa gång sänder du, bara du tror på dig själv :)
/Gross

tompa said...

El Maco ss, absolut blockets hårdaste.

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu