Saturday, November 7, 2009

Misären i Knutby

Rubriken säger det mesta. Den här lilla trippen har inte tagit någon direkt önskvärd början. INGET har jag gjort. Var ute i typ 5 timmar med Jimmy och Sebbe idag utav vilka vi spenderade ungefär 3,5 med att försöka torka upp några av alla sjuuuuukt blöta problem.

Utöver de kassa förhållandena har jag klättrat som en kråka. I en kombination av att jag vill lyckas för mycket med att jag spänner mig som en jävla fiolsträng för att jag inbillar mig att det är vad som krävs för att hänga kvar är allt dömt att misslyckas...

Och surt är det. Finns väldigt, väldigt många problem här som ser fantastiskt fina ut och dom få utav dem som jag faktiskt fått prova har trots blöta grepp inte varit någon större besvikelse.

Jag hoppas jag gror lite ny hud över natten och framförallt att det torkar upp lite så att jag kan få i alla fall en go dag här. Stannar natten till söndag innan det bär vidare till SR i Västervik. Väderprognosen för början av nästa vecka har jämnt emot vad som sagts tidigare tagit en ganska drastisk vändning och det ser allt annat en hoppfullt ut. Men det är inte mycket annat att göra än vänta och hoppas...





/DO

3 comments:

Tobbe said...

kommer du ner till kjuge någon dag?

Anonymous said...

Kanske men inte de närmaste... Grattis B.T.W!



/DO

Tobbe said...

Tack! du får skicka ett mess när du vill komma :D 0734090568