Thursday, January 27, 2011

Albarracin 2010 - The Movie

Så var den äntligen färdig, filmen från min och Hults lilla impulsutflykt till Albarracin tidigt i vintras. Henrik ska ha ett stort tack för allt hans hårda slit med att föreviga det jag gjorde, utan det hade det inte blivit mycket till film. Tyvärr var inte jag lika flitig med att filma honom som han var med att filma mig och därav kom filmen tyvärr i stort sett bara att handla om mig. Annars är det inte mycket att säga något om annat än att jag hoppas att den blir uppskattad. Enjoy!



/DO

7 comments:

Anonymous said...

Grymt Daniel! Keep up the good work.

/ HE

Anonymous said...

Bra klättrat!
fint med lite omgivningsbilder!

/Geir

Anonymous said...

Helt klart grymt...
/Micke Y

Anonymous said...

Grym film!
Gross

martin said...

Snyggt !
Som jag sa Nalle får passa sig för Peter och prognosen säger att peter får passa sig för DIG !

/m

Anonymous said...

Riktigt bra film man.
/Tumle

Anonymous said...

ja..bra film och snygg klättring !