Monday, July 14, 2008

Sorry

Ledsen men blogger vägrar fortfarande filmen publicera filmen vilket suger men jag fortsätter prova...

På onsdag åker jag antagligen till Västervik och antagligen blir det ett solomission bortsett från Fredrik Dahl som lovat vara med efter jobbet. Stefan som planerat att besöka denna kustsida har pajat ett finger och blir borta från iaf. enfingershål en liten tid framöver. Jag har försökt gå igenom kontaktboken efter folk som möjligtvis kan göra mig sällskap men som det sett ut hittills är alla jag kontaktat ointresserade. Så om ni läser detta och är sugna hör av er för H-vete så jag slipper irra bort mig ensam på Fruberget onsdag till fredag.

Vidare inga större sensationer den sista tiden. Jag har varit ute och försökt få till en vänstervariant på Fishermans Freind. Alla moven gick hyfsat lätt men att länka var desto bitigare. Vi får se, kanske next time.


/DO

No comments: