Tuesday, July 1, 2008

Jobb, jobb, jobb, klättring...

Mycket jobb har det blivit den senaste veckan och jag har knappt haft tid att gå in på internet. än mindre tid har jag haft till klättringn. Det hade blivit fjärde dagen i rad utan den om det inte varit för att jag åkte till Viks Kile med Magnus, Geir Söderin och Malin Holmberg.

Det var en händelserik dag. Jag gjorde Big Mac. Malin och Geir gjorde bra ifrån sig på Pretty much fucking far from ok. Magnus flashade den men det var repetition. Han var senare ca. två meter från att landa i dammen när han hoppade från toppen av Kapten Gustavsson vilken han gjorde Second go efter att ovetande åkt av en centimeter från superjuggen på kanten på sitt flashförsök. Samma led hängde senare Geir no-hands på upp och ner. Tidigare hade han onsightat Hockeyfrilla (Tror jag...). Malin repeterade den.


Trots allt var det ändå en oerhört oengagerad dag från min sida och jag flamsade mest istället för klättrade som jag borde gjort. Men efter tre dagar så kommer man lite ur den goa lunken och allt blir bara konstigt.



Fler bilder kommer... Hoppas jag....





/DO

1 comment:

Anonymous said...

Finns inte bilden i högre upplösning.. fett drop ju.

/v