Saturday, September 12, 2009

Lack of interest

Min motivation har dalat ganska häftigt den sista tiden och tyvärr känns det inte som att de har tagit stop ännu utan suget för klättringen minskar sakta men säkert. Troligtvis måste jag slopa inomhustränandet ett tag för att hänga ute mer och försöka komma ur de tråkiga sinnestillstånd jag grävt ner mig i.

Idag åkte jag för första gången på länge åter till Fjällbacka. Det blev i stort sett en session på Räkan ss som jag har velat prova igen i en och en halv månad nu men inte fått tillfälle, eller snarare sagt inte gjort mig tillfälle att göra. Jag gjorde den i två sektioner. Första gången och första försöket jag egentligen på allvar gör på traversen så det kändes bra att det gick fort och förhållandevis enkelt. Kommer troligen om inget oväntat händer kunna sända den i höst. Film från idag kommer så snart jag få tag i ett dugligt klipprogram.





/DO

No comments: