Sunday, February 17, 2008

Fishermans Freind

Idag var jag och besökte ett av mina hemmablock. Den mesta tiden gick åt till att borsta toppar och att röja sten men lite klättring blev det också. Jag jobbade lite på ett gammalt projekt, allt är projekt här hemma, jag får kanske skärpa mig och göra något åt de. Ialla fall, projektet kallar jag Fishermans Freind och arbetsgraden är 7A/7A+. Det är en väldigt fin linje som tyvärr förstörs lite av den dåliga landningen.


Sittstart på rampen i höjd med mina knän


Nu är alla move gjorda och det är bara att länka. Får se när det blir, förhoppningsvis snart. Jag är sprängsugen på att få den gjord. Har egentligen aldrig lagt ner någon tid på den utan jag har gjort nått försök då och då.


Bilderna förteller tyvärr inte hur
fint problemet egentligen är



Jag gjorde också upptäckten att en fet gran har vält rakt över min favoritsten och därmed täckt två andra projekt som jag varit galet "psyched" att göra.


/DO

No comments: