Wednesday, June 18, 2008

Enjoy the Flow

För att komma med lite bakrundsfakta så är Flow en linje på Hemmetskullen som jag gått och kikat på en längre tid men aldrig egentligen orkat jobba på förrän nu i vår. I våras kom det nämligen till ett nytt grepp vilket möjliggjorde en ny lite roligare sekvens än den jag haft tidigare och i samband med detta började jag lite sporadiskt att känna på den.

I förra veckan gjorde jag några försök efter att ha hittat betan och for då av på toppen vilket förstås var retligt men i samma stund blev jag medveten om att jag gör den nästa gång jag försöker.

Sagt och gjort - Igår tog jag med kameran och knallade dit och som jag hoppats och trott så gjorde jag den direkt. Att någon jävel planterat ett träd i vägen kan tyvärr inte jag rå för men håll till godo med filmen som den är.








/DO

No comments: