Tuesday, June 3, 2008

Nevermore tries

I slutet av mars åkte jag till Rosendal i Örebro och under den tripen gjorde jag även en avstickare till ett gäng block som en god vän till mig hittad och fann där en linje som jag jobbade en halv dag på och till mitt stora förtret inte gjorde. Jag kan inte släppa den och ska tillbaka så snart det går. Två gånger föll jag på sista movet och en av gångerna var jag uppe ock slog långt över kanten men gled av på snön och mossan - Vikten av att borsta innan press kan inte understryckas tillräkligt mkt!!!

Den är svinigt intensiv och listerna är små och vassa.





Den är inte allt för beronde av stick. Visst greppen är grovkorniga och sylvassa så huden mår kanske inte jättebra av att den klättras på när det är väldigt varmt men den blir inte dubbelt så hårt bara för att det är varmt så det blir garanterat en sväng förbi den i sommar.... Cant wait!


/DO

2 comments:

Anonymous said...

Riktigt fin linje! Lycka till med den nästa gång

Daniel Olausson said...

Tack!