Thursday, April 3, 2008

Alive

Har fått ett livstecken från Jimmy och Sammy som i sin Opel befinner sig på roadtrip in europe. De ska nu vara tillbaka in Font efter en räd i Spanien och södra France där de besökt bland annat Albarracin och Annot. Formen verkar de ha funnit, iallafall Jimmy som igår gjorde L´Aerodynamite och Carnage i Bas Cuvier. Vad det går att tyda så gjorde Sammy L´Aerodynamite dagen innan (Tisdag) och jobbar nu på La Balance.

LeStef verkar inte göra annat än klättra ute. Den senaste veckan har han skickat tre 7C+, en FA, och en 7C. Hans scorecard uppdateras nästan dagligen med nya hårda problem. Kolla The Lowdown för filmklipp med en 7B+ han satte upp i förra veckan i Torsätra.

Jag har inte annat kunnat göra än rapportera om vad andra gjort då min förkyling inte varit över förrän nu. Veckan har jag spenderat framför teven och klassiker som Våra bästa år och Gilmore girls. However gick jag ut en sväng idag och njöt av det vakra vårvädret.

Jag kan inte riktigt matcha Stefan Petterssons filmer men jag kan visa ett av dom problem som ligger mig allra varmast om hjärtat nämligen Winds of Spring. Det hela har jag förgyllt med en Irish drinking song : )





Den är väldigt fin men tyvärr lite kort.

Det är ingen som kan sponsra med en kritpåse/Bucket - Min gick sönder idag : (


/DO

No comments: