Tuesday, April 8, 2008

Återigen Utby

Idag begav jag mig återigen till Utby för att njuta av det fantastiska vårvädret. Jag var ovetande om den rådande temperaturen i GBG när jag åkte hemifrån och pälsade på mig ordentligt men efter promenaden från Domen till själva Utbyt åkte det mesta av - Jag behöll jeansen på för omgivningens skull, även om stället kanske inte var överbefolkat denna tisdagseftermiddag.

Jag gjorde det jag kom för- Det andra taket och var senare under dagen väldigt nära att göra Smurfgift aswell men när den spottade av mig en bit utanför paddan och rakt på en vass sten skrämde den mig från Ekhyllan för den här gången.

Varken bilder eller filmer bjuder jag denna dag men kanske kan det imorgon komma lite roligt då jag tillsammans med Mr. Highstream ska bege mig till hans nyfunna area som i framtiden kommer figurera som GBG´s finest innerstadsbouldering : )


/DO

No comments: